tag:blogger.com,1999:blog-5452518344644307411.post7176496321832228663..comments2023-09-17T15:19:17.394+02:00Comments on Mellan Sabb och Skogis: Dags att joina bashingen!Malinkahttp://www.blogger.com/profile/03928679208244315712noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-5452518344644307411.post-58065115204228973362009-12-08T20:24:27.021+01:002009-12-08T20:24:27.021+01:00Jobbets mail fungerade inte för ett par veckor sed...Jobbets mail fungerade inte för ett par veckor sedan, det var en mycket segdragen historia, fylld av missförstånd och dålig kommunikation inom leverantörens väggar. Men droppen kom när kundtjänsttjejen sa "supporten tar bara felanmälan via mail".....Lohttps://www.blogger.com/profile/09320712784230489359noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5452518344644307411.post-47014129479858642972009-12-08T12:21:05.203+01:002009-12-08T12:21:05.203+01:00Åh, det har varit en massa problem med själva tjän...Åh, det har varit en massa problem med själva tjänsten. Men kundtjänst har, med det lysande undantaget första gången jag kontaktade dem, varit vänliga och hjälpsamma. Även om de inte alltid kunnat berätta vad problemet varit. Det har varit uppenbart att det är kommunikationen mellan tekniker och kundtjänstpersonal som fallerar. Vilket inte är ett specifikt problem för Com Hem, direkt!<br /><br />Telia hade jag i min gamla lägenhet. De var hopplösa, då.<br /><br />– Då ska du gå in på kontrollpanelen ... Mac? Eh ... Då går du in under äpplet och väljer Systeminställningar ...<br />– Nej hallå, det är inte fel på mina inställningar, de funkade bra tills för en timme sedan när jag fick felmeddelanden som säger att er server inte svarar. [Det var på telefonmodemets tid, detta.] Har en server gått ner, eller?<br />– Jaha, men om du går in under äpplet ...<br /><br />Aaargh!Malinkahttps://www.blogger.com/profile/03928679208244315712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5452518344644307411.post-27021477258351882432009-12-08T08:45:08.223+01:002009-12-08T08:45:08.223+01:00jag har haft Telia i fyra år och har aldrig behövt...jag har haft Telia i fyra år och har aldrig behövt kontakta supporten. I guess that's a good thing. Innan dess hade jag Com hem i fem år. Uppskattningsvis ringde jag supporten en gång per månad.Johannoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5452518344644307411.post-22325226478153877782009-12-07T22:59:07.537+01:002009-12-07T22:59:07.537+01:00Jag har haft sjuka problem med Bredbandsbolagets k...Jag har haft sjuka problem med Bredbandsbolagets kundsupport (se mina FB-statusmeddelanden), fast där har problemet inte handlat om talförhet. Är det Telia man ska välja eller?JennyMnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5452518344644307411.post-45963584554589004792009-12-07T20:21:56.363+01:002009-12-07T20:21:56.363+01:00Jo, talförmåga känns väl lite som ett hygienkrav.....Jo, talförmåga känns väl lite som ett hygienkrav... Jag är också comhemkund som varit nöjd hittills. Men jag håller andan för just nu har vi ändrat lite i våra tjänster. Återstår att se hur det faller ut...Kajsahttps://www.blogger.com/profile/09688854281005772463noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5452518344644307411.post-63761796738751515772009-12-07T16:37:35.173+01:002009-12-07T16:37:35.173+01:00*skrattar ihåligt* Dom har iofs lagt sin kundtjäns...*skrattar ihåligt* Dom har iofs lagt sin kundtjänst Norrland men det här är väl ändå lite too much... Eller lite...Bloggerskanhttps://www.blogger.com/profile/02296253361609533659noreply@blogger.com