onsdag 24 oktober 2007

Den eviga frågan

Vad ska jag äta till lunch?

Jag har lite rester från gårdagens middag, men eftersom det var köttbullar i tomatsås med spagetti kommer Lille Pånken att vilja äta av den också. Och det räcker inte.

Jag skulle kunna hämta en pastasallad från stället mittemot, men de har chanserat lite och dessutom måste jag klä på både mig och Lille Pånken för att gå dit.

Mackor och fil nödåt jag i måndags, och det mättar typ en kvart. Och jag är redan hungrig.

Ah, dessa kval!


15.45, uppdatering: Jag hittade krögarpytt i frysen. Och hade som tur var både HP-sås, ägg och rödbetor. Puh!

3 kommentarer:

Tjockalocka sa...

Och det är ju faktiskt riktigt gott!

Anonym sa...

enda sortens pytt som duger och enda sättet att äta den!

Malinka sa...

Hemgjord pytt är också gott. Men Tennstopets är fantaaaaastisk! *slurp*