onsdag 17 augusti 2011

Från skrivbordsstolen

Skriver på ett inlägg om vår fantastiska Italien-semester men märker att det är väldigt hårt jobb, av någon anledning. Jag ska skriva något, för vi hade det så himla bra, men det kommer inte bli något direkt höjdarinlägg. Och det kommer att ta ett tag att få ihop.

Önskar så att min kropp samarbetade med mig och lade ner surret och ostadigheten så jag kunde börja röra på mig. Skulle verkligen behöva komma igång igen, det är kanske inte så förvånande men ganska skrämmande hur kroppen har ramlat ihop på de här månaderna. Plus 7 kg och minus typ alla muskler som inte är absolut nödvändiga för att hålla sig upprätt och andas. (Något av de där pluskilona härrör säkert från sommarens intresse för matemulsioner av olika slag, men ändå.) Jag får träningsvärk av att gå till tunnelbanan … Illa.

Inga kommentarer: