tisdag 6 maj 2008

En riktigt sur jävla dag

Det är väl inget särskilt speciellt med den här dagen.

Morgontimmarna ägnades åt Brottning med Liten Gullpånke, som vanligt. Maken lät mig sova lite extra, som vanligt. Jag gick till jobbet, som vanligt, och gjorde ett ganska oengagerande men helt okej jobb. Som vanligt. Och fortsatte med ett ganska oengagerande och rätt trist jobb. Åtminstone inte helt ovanligt.

Lunch har jag fått, kaffe också. Axlarna värker inte särskilt och vädret är helt okej.

Ändå är jag riktigt illasinnat sur och irriterad för allt. Vill bara gå och lägga mig under ett täcke och sova bort dagen.

Kanske är problemet att jag till middag måste laga en fiskrätt som jag egentligen inte vill laga?

Eller att jag är så satans trött hela tiden.

Eller båda.

4 kommentarer:

Tjockalocka sa...

Nåt skit är det.
Jag känner mig likadan.

Anonym sa...

Och jag kände mig trött & hade lite huvudvärk. Likaså några andra på jobbet.
Undrar vad det var?
Men tanken på en öl kanske gör oss gladare?!

Malinka sa...

Det måste vara vädret. (Ja, vafan annat ska man skylla på?) Det ÄR vädret. Så.

Jennie sa...

Samma här. Jag tröstäter, lagom till Beach 2008. Timing is everything.