tisdag 30 september 2008

Åh nej!

Jag hade just kommit fram till att nu minsann skulle jag ta mig igenom mina olästa böcker innan jag köpte några fler.

Men så läste jag Bokhora och så var det klippt.

Nu ligger en beställning på Adlibris på Erik Anderssons Översättarens anmärkningar. Och då var jag ju tvungen att köpa Dominika Peczynskis kokbok när jag ändå höll på. (Att jag la en beställning på Yvonne Hirdmans Gösta och genusordningen och Hanne Kjöllers I huvudet på en mamma häromdagen behöver jag kanske inte nämna?)

Jag är fan helt oförbätterlig!

3 kommentarer:

Bloggerskan sa...

*ler nöjt och igenkännande*

Vad skönt att inte vara ensam. Denna föresats har jag också haft, eller har hela tiden. Att läsa ut innan jag köper nytt. Jojo...

Den där Gösta låter ju spännande, förresten...

*letar mig mot boklådorna på nätet*

Lenox sa...

ah men man får göra sådant där, det är bra att ha böcker på lut. Fast jag läser inte ens alla jag köper inser jag det är fånigt!

Anonym sa...

Den ska jag köpa - nästa månad!