måndag 4 februari 2008

Bildspecial – ett hem på gränsen till förfall

Kameran är laddad och bilderna urladdade.

Underligt nog ser det inte lika stökigt ut som det kändes när jag skrev förra inlägget. Normalstökigt, bara. Oh well. Jag är väl inte lika känslig i dag.


Efter lunch och frukost. Och ja, det är den enda tillgängliga yta vi har.


Det var städat här. Innan barnen lekte någon minut, på vägen ut till Byggare Bob.
Ja, ni vet.


Kommentarer överflödiga.


De sneda och vinda dörrarna.
Det blev inte så tydligt, kanske. Men jämför karmens avstånd från övre högra spegelkanten med den vänstra!

3 kommentarer:

anna sa...

Jag tycker det ser ok ut. Tänk då på att jag är den kinkigaste av kinkiga ;)

Lite Villevillakulla kanske med sneda dörrar? Med tanke på att Karlsson bor ovanför så känns det helrätt!

Anonym sa...

Mosaiken är i alla fall fortfarande jättesnygg!:-D

Anonym sa...

Absolut OK, själv lever jag i ett hem som åtminstone periodvis passerat gränsen med god marginal.

Vilket år som helst ska vi hänga upp tavlorna, det är nästan arton år sedan vi flyttade in.
Min att-göra-lista är betyyydligt längre men så länge jag då och då kan stryka saker på den så är det bra.