måndag 5 oktober 2009

Vad var det jag sa nu igen?

Hoppsan! Som för att illustrera inlägget här tog tiden ett jättekliv och landade mig i nästa vecka. Och det känns fortfarande som det är "nästa vecka", inte så bra när det handlar om en vecka som borde ägnas åt förberedelser utöver det vanliga: möten som jag håller i, två kalas och en fest.

Okej, festen behöver jag väl inte förbereda särskilt mycket inför. Men jag måste se till att det andra är ordnat för min del, så att jag inte behöver sitta och tänka på morgondagens kalas när jag ska fröjdas tillsammans med älskade huliganer.

Så nu ska jag ägna några eftermiddagstimmar åt att städa hallen, innan jag hämtar barnen tidigt från dagis. De ska ha "pratmöte" på förskolan, det vill säga APT. Trots att de hade en hel dag bara förra veckan. Lite märkligt tycker jag faktiskt.

Inga kommentarer: