torsdag 5 november 2009

Nu hade man behövt Dr Suziluz

Någon sökte på "arga snickaren snygg" och hamnade här.

Hen måste ha blivit besviken på resultatet av sin sökning, så jag känner att jag måste säga något. Även om jag inte når upp till Dr Suz' visdom.

Jodå, Anders Öfvergård ser inte illa ut. Han är inte riktigt min typ, men jag förstår om man tycker att han är läcker. Dessvärre tror jag att han är gift.

Och du som undrade "vad ska man ha till tajts" – jag skulle föreslå en lång tröja eller en kort kjol. Men jag är inte något vidare på klädfrågor. Du ska nog leta vidare

Tack och hej!

4 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Den som leder sökningarna på min blogg är utan konkurrens Thomas Nordegren. (Sedan jag skrev om hur Ebba von Sydow gjorde slarvsylta av honom i Nordegren i P1.)

Arboga är ett annat sökord som för folk till min blogg. (Efter att jag skrivit om Arbogamorden.)

Sen gillar jag "Jan Björklund slå elever". (Efter att jag skrivit om att Caligula Björklund i TV påstått att det ibland är rätt att lärare misshandlar sina elever.

Anonym sa...

Aha, ahaaa. Mycket upplysande. Jajjemen. Välkommen till ADBVOA-institutet, dr Malinka. (Allt Du Behöver Veta Om Allting.) Institutet växer till allas vår glädje.

Ellen sa...

Ha ha!

Någon har ju sökt på exakt samma sak och då hamnat hos mig. "Arga snickaren snygg". Jag svarade med:

"I såna fall kan jag upplysa dig om att nja, traditionellt snygg är han väl inte? Men attraktiv, det är han minsann. (Du kan dock ta min åsikt med en nypa salt. Jag tycker att de flesta män är snygga. I'd do them all. Nästan.)
"

Anonym sa...

Och till mig kommer folk när de söker på ... fetaost.