söndag 10 januari 2010

Internet, jag har internet!

Det finns ett internetcafé i Los Gigantes och där sitter jag  nu. Först igár kom jag mig för att frága pá hotellet om det fanns -- vilket väl visar exakt hur surrig i huvudet jag har varit -- och naturligtvis var det stängt just pá lördagar. Det har kliat i kroppen sedan dess: vadá internetjunkie? ;-)

Ja, det här har visat sig bli en märklig resa. Försvunnen väska och sjuka barn. Jag har gátt omkring med en klump i magen nästan hela tiden; att mina "magpiller" klantigt nog packats i den incheckade väskan gjorde förstás inte saken bättre. Vi är ganska säkra pá att Sötprickens magont-med-kräk inte var nágot smittsamt, men vágar inte lita pá det förrän det gátt ytterligare nágon dag utan att nágon annan börjar má dáligt.

Annars är det rätt bra: okej hotell, bra väder om än inte strálande. Sá det finns en chans att vi fár tvá riktiga semesterdagar innan vi áker hem pá tisdag. Men jag kommer inte att tro pá det förrän jag ser det.

Inga kommentarer: