söndag 18 januari 2009

En söndag

Ja alltså, gårdagens inlägg var skapat av Avigsidans blogg-generator. Bra att ta till när man inte hinner blogga själv.

Idag hade jag tänkt sätta mig och avsluta lite tankespår och därmed förnöja er söndagskväll med några små vittra epistlar. Men si, det gick åt skogen. Jag vaknade med en stel muskel i ryggen, vilket eskalerade till vad som kändes som ett regelrätt nackskott. Nej. En nackspärr. (Kontaminerad av ryggskott.) Kombinerat med en riktigt jävla sursturig fyraåring och hennes med jämna mellanrum manglade brorsa, matlagning för veckan och makens storhandling och tvätt så blev det inte så mycket skrivet.

Söndagsfrid, va? Nu ligger barnen i badet och bråkar, så jag passar på.

(Nackspärren blev aningen bättre med vetekudde.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha! Ja, jag blev en aning förvirrad av din gårdagsbloggning men tänkte att oförståelsen kanske satt i mitt huvud.